Forum www.godslayer.fora.pl
Godslayer system bitewny, figurkowy
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Turniej, Cube Poznań, 25 I 2015
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.godslayer.fora.pl Strona Główna -> Informacje Turniejowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mnil




Dołączył: 16 Lis 2014
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią 13:09, 16 Sty 2015    Temat postu:

Jeśli model styka się z górką, to u nas traktujemy go jakby na niej był Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grimnir




Dołączył: 30 Gru 2013
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Warszawa/Ząbki

PostWysłany: Pią 17:19, 16 Sty 2015    Temat postu:

Możemy tak zagrać, chociaż wersja z całą podstawką na wzgórzu jest dla mnie bardziej intuicyjna i wzgórze nie "rośnie" o podstawki dotykających modeli Razz
A co z pozostałymi zasadami, które mają różne interpretacje w zależności od szerokości geograficznej? Very Happy

Na interglalaktyczny turniej w Paradoxie zebraliśmy je tutaj

http://www.godslayer.fora.pl/zasady-godslayer,4/interpretacja-zasad,208.html
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Arbassos




Dołączył: 05 Mar 2014
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 19:42, 16 Sty 2015    Temat postu:

Mnil napisał:
Jeśli model styka się z górką, to u nas traktujemy go jakby na niej był Smile


A nie występuje wtedy sytuacja że gracz ustawia modele u podstawy wzgórza tak że go dotykają i mogą punktować , a modele które stoją na wzgórzu (wzgórze SV=3) nie mogą z nimi walczyć ? (za "krótka" broń)? To świetna taktyka dla defensywnych unitów- nie mogą być ostrzelane bo przeciwnik ich nie widzi, a jak dostawisz sie do nich od strony wzgórza to nie możesz atakować z powodu różnicy w SV....?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marinechaosu
Administrator



Dołączył: 22 Gru 2013
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 21:17, 16 Sty 2015    Temat postu:

Tu koledze chyba chodziło o to, że model na potrzeby los stoi na górce.
Punktowanie jest od połowy podstawki. Tak zrozumiałem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Blaze




Dołączył: 22 Gru 2014
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Poznań

PostWysłany: Sob 9:24, 17 Sty 2015    Temat postu:

Jeśli mielibyśmy grać górki na całe podstawki, to kartki o średnicy 8 cali byłyby idealne. Ile razy ktoś zrzuci mi figurki albo ja jemu to mnie to masakrycznie wkurza. Sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marinechaosu
Administrator



Dołączył: 22 Gru 2013
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 20:11, 17 Sty 2015    Temat postu:

Mogę zrobić 8" górki o wysokości 1mm/0,7mm.

Tamte górki były wycinane na laserze na szybko.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Arbassos




Dołączył: 05 Mar 2014
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 7:22, 20 Sty 2015    Temat postu:

Czy coś wiadomo oficjalnie w sprawie turnieju?? Jak rozumiem pozostaje format 250 pkt, zgłaszane są 2 rozpiski, a walk ma być w sumie 4?? Czy są jakieś spec zasady dotyczące mechaniki rozgrywki o których dobrze byłoby wiedzieć??
Pytam dlatego bo wymiana zdań ucichła i chciałbym się upewnić że turniej w ogóle dochodzi do skutku...Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Blaze




Dołączył: 22 Gru 2014
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 17:13, 20 Sty 2015    Temat postu:

Zasady:
1.Turniej w systemie szwajcarskim, każdy z uczestników stoczy 4 pojedynki z losowo wybranym przeciwnikiem. Suma uzyskanych punktów decyduje o zwycięstwie.
2.Rozpiski do 250 pkt, każdy z graczy wystawia 1 lub 2 różne rozpiski oznaczone jako A. i B. (różnice dowolne, ale obie muszą reprezentować tą sama frakcję. Dopuszczalne są rozpiski z tym samym warlordem)
3.Punktacja:
za zwycięstwo +5pkt (za zwycięstwo uznajemy wypełnienie warunków scenariusza pod koniec 6 rundy)
za wyeliminowanie wrogiego warlorda +1pkt
za wyeliminowanie 75%+ armii przeciwnika liczone po kill points +1pkt
za zachowanie 75%+ swojej amii +1 pkt
poddanie walki oznacza +5 pkt dla przeciwnika
4.Każda z walk będzie się odbywać zgodnie z oficjalnym turniejowym scenariuszem Godslayera, kolejno Vortex (I walka), Bridges of Death (II walka), Usurper (III walka) z modyfikacjam i Open Battle (IV walka):
-Celestial Vortex (I walka) Vortexy poruszają się na początku każdej rundy nie o d6, a o równe 3 cale (stała wartość) w losowo wyznaczonym kierunku. Reszta zasad pozostaje bez zmian
-Bridges of Death (II walka) bez zmian, ale w kwestii uściślenie: punktują jedynie modele które całą podstawką zeszły już z mostu i go nie dotykają całkowicie znajdując się po stronie przeciwnika. Ruch modelu nie może skończyć się na rzece lawy nawet częściowo. Jeśli model jest przesuwany wbrew swojej woli (np Fjellgangr kick) może przelecieć na drugą stronę rzeki tylko jeśli jego podstawka całkowicie przekroczy granicę. Jeśli tak sie nie stanie model dociera jedynie do granicy rzeki i tam pozostaje. Modele mogące przekraczać impassable terrain, czyli Sacred Familiar i Blackwater Banshee mogą to zrobić , ale również tylko pod warunkiem że zakończą ruch, traktowany jako dowolną wielokrotność MOV (w zależności od wydanych AcT) całkowicie poza terenem rzeki.
-Usurper (III walka) okupowany teren to okrąg o średnicy 8 cali, traktowany jako wzgórze o SV 3, postawiony centralnie na środku stołu. Model liczony jest jako okupujący jeśli zajmuje teren wzgórza przynajmniej połową swojej podstawki.
-Open Battle (IV walka) bez zmian
5.Każdy z pojedynków będzie trwał po 75 min (czas startuje wraz z pierwszą aktywacją). W razie przedłużania się rozgrywki każde doliczone 5min to 1 ujemny pkt dla każdego z graczy. 15 minut spóźnienia oznacza po 0 pkt dla obu graczy. W razie spornych kwestii obowiązuje decyzja sędziego. Jawne przeciąganie gry - punkty karne.
6.Gramy jedynie oryginalnymi modelami Megalith (możliwe konwersje, ale nie proxy) i oryginalnymi kartami do modeli.
7. W sprawach spornych decyduje sędzia, od którego decyzji nie ma odwołania. Przewidziane kary to ujemne pkt, aż do dyskwalifikacji włącznie.
8.Tereny i rozgrywka
Na każdy stół przypadają (losowych rozmiarów):
2 górki - SV 2 każda
2 murki, SV 1 każdy
Impass
2 laski
Gracze po rzucie na pierwszeństwo wystawiają je naprzemiennie (6 cali między każdym terenem, minimum 6 cali od krawędzi stołu)
9.Wpisowe wynosi 20pln (15pln z kartą Feel the Game) - całość na nagrody.
10. Każdy z graczy powinien posiadać dwie schludne rozpiski - najlepiej wydrukowane Emotikon smile


Ostatnio zmieniony przez Blaze dnia Wto 17:13, 20 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Arbassos




Dołączył: 05 Mar 2014
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 20:37, 20 Sty 2015    Temat postu:

Ok, poznaję Paradoxalne zasady... Dzięki za odpowiedź Very Happy
A z ciekawości - tereny takie jak górki czy las jakie mają średnice w przybliżeniu w calach?? Bo w sumie jest ich całkiem sporo....
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mnil




Dołączył: 16 Lis 2014
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 18:03, 21 Sty 2015    Temat postu:

Są bardzo różne wielkości - każdy stół będzie miał swoją losową pólę.

Wybieracie się? Ile osób? Bedziecie juz w sobote? Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Arbassos




Dołączył: 05 Mar 2014
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 19:45, 21 Sty 2015    Temat postu:

Ja się wybieram, a w sumie chyba będą trzy osoby...?
Jakby coś to pewnie będę w Poznaniu już po południu w sobotę, to fajnie byłoby wyskoczyć gdzieś na piwo w Godslayerowym gronie. Ktoś chętny z braci Poznańskiej się spotkać...Very Happy? Jestem otwarty na propozycję, bo miasta nie znam wcale..
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grimnir




Dołączył: 30 Gru 2013
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Warszawa/Ząbki

PostWysłany: Śro 20:54, 21 Sty 2015    Temat postu:

Ja i Don Silvaro przyjedziemy pociągiem w niedzielę rano. Mam nadzieję, że PKP nas niczym nie zaskoczy Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kevin




Dołączył: 13 Gru 2014
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 21:46, 21 Sty 2015    Temat postu:

Jak będzie jakaś sensowna liczba ludków to i ja się zjawię. Tak circa 6+ minimum. Nie chcę walić mi się całe miasto dla większej towarzyskiej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marinechaosu
Administrator



Dołączył: 22 Gru 2013
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 22:55, 21 Sty 2015    Temat postu:

Jakby co to my robimy aftera tutaj:

"After party i rozdanie Młotków (w odwrotnej kolejności) odbędzie się w Klubie Bilardowym przy ulicy Wielkiej. Tuż przy rynku.
Do dyspozycji graczy będzie kilka stołów builardowych:)
Start godzina 20: 30 - 21:00, po DMP."


Jak chcecie to wpadajcie.


Ostatnio zmieniony przez marinechaosu dnia Śro 22:56, 21 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mnil




Dołączył: 16 Lis 2014
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 1:37, 22 Sty 2015    Temat postu:

Jestem chętny na oba wyjścia - napiszcie jeszcze najlepiej na fejsie Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.godslayer.fora.pl Strona Główna -> Informacje Turniejowe Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin