Forum www.godslayer.fora.pl
Godslayer system bitewny, figurkowy
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Pierwszy Paradoxalny Turniej Godslayera 10.01.2015 Warszawa
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.godslayer.fora.pl Strona Główna -> Informacje Turniejowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arbassos




Dołączył: 05 Mar 2014
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 7:19, 09 Gru 2014    Temat postu:

Zapomniałbym o sobie samym Razz...

1 Mnil
2 Grimnir
3 Turbo Koks z dwoma Hot Dogami z Żabki
4 Arbassos
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marinechaosu
Administrator



Dołączył: 22 Gru 2013
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 16:27, 09 Gru 2014    Temat postu:

Możesz dopisać
Marinechaosu
Alextrusk
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Don_Silvarro




Dołączył: 08 Maj 2014
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 18:38, 09 Gru 2014    Temat postu:

Też chcę Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Arbassos




Dołączył: 05 Mar 2014
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 18:47, 09 Gru 2014    Temat postu:

Czyli w sumie mamy:

1 Mnil
2 Grimnir
3 Turbo Koks z dwoma Hot Dogami z Żabki
4 Arbassos
5 Marinechaosu
6 Alextrusk
7 Don Silvarro
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Arbassos




Dołączył: 05 Mar 2014
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 11:24, 13 Gru 2014    Temat postu:

Do turnieju pozostał około miesiąc, czas podać bardziej szczegółowe zasady (w razie wątpliwości będę je uszczegóławiał)

1.Turniej w systemie szwajcarskim, każdy z uczestników stoczy 3 pojedynki z losowo wybranym przeciwnikiem. Suma uzyskanych punktów decyduje o zwycięstwie.

2.Rozpiski do 300 pkt, każdy z graczy wystawia po 2 różne rozpiski oznaczone jako A. i B. (różnice dowolne, ale obie muszą reprezentować tą sama frakcję. Dopuszczalne są rozpiski z tym samym warlordem)

3.Punktacja:
za zwycięstwo +5pkt (za zwycięstwo uznajemy wypełnienie warunków scenariusza pod koniec 6 rundy, wcześniejsze wybicie przeciwnika do nogi, poddanie walki przez przeciwnika)
za remis +2pkt
za wyeliminowanie wrogiego warlorda +1pkt
za wyeliminowanie 75%+ armii przeciwnika liczone po kill points +1pkt
za zachowanie 75%+ swojej amii +1 pkt
poddanie walki oznacza automatyczne zwycięstwo przeciwnika (czyli 5 pkt ) i 0 pkt dla poddającego. Walka automatycznie kończy się w tym momencie, a do wyniku ostatecznego zarówno wygrany, jak i poddający grę dodaje ew. punkty za zabicie warlorda, zniszczenie 75% sił przeciwnika albo oszczędzeniu 75% swoich sił.

Dodatkowo (liczone tylko 1 x w turnieju):
+1 pkt za posiadanie wydrukowanych rozpisek dla siebie i dla przeciwnika
+1 pkt za pomalowane wszystkie modele (ale nie sam podkład, przynajmniej 3 kolory podstawowe, noooooo....Razz)
+1 pkt za posiadanie własnych kompletnych pomocy do gry (wszystkie potrzebne kości, znaczniki, counterki i co tam jeszcze-->ocenia przeciwnik, jeśli się przyczepi decyduje sędzia)

4.Każda z walk będzie się odbywać zgodnie z oficjalnym turniejowym scenariuszem Godslayera, kolejno Vortex (I walka), Bridges of Death (II walka) i Usurper (III walka) z modyfikacjami:

-Celestial Vortex (I walka) Vortexy poruszają się na początku każdej rundy nie o d6, a o równe 3 cale (stała wartość) w losowo wyznaczonym kierunku. Reszta zasad pozostaje bez zmian

-Bridges of Death (II walka) bez zmian, ale w kwestii uściślenie: punktują jedynie modele które całą podstawką zeszły już z mostu i go nie dotykają całkowicie znajdując się po stronie przeciwnika. Ruch modelu nie może skończyć się na rzece lawy nawet częściowo. Jeśli model jest przesuwany wbrew swojej woli (np Fjellgangr kick) może przelecieć na drugą stronę rzeki tylko jeśli jego podstawka całkowicie przekroczy granicę. Jeśli tak sie nie stanie model dociera jedynie do granicy rzeki i tam pozostaje. Modele mogące przekraczać impassable terrain, czyli Sacred Familiar i Blackwater Banshee mogą to zrobić , ale również tylko pod warunkiem że zakończą ruch, traktowany jako dowolną wielokrotność MOV (w zależności od wydanych AcT) całkowicie poza terenem rzeki.

-Usurper (III walka) okupowany teren to okrąg o średnicy 8 cali, traktowany jako wzgórze o SV 3, postawiony centralnie na środku stołu. Model liczony jest jako okupujący jeśli zajmuje teren wzgórza cała swoją podstawką.

5.Każdy z pojedynków będzie trwał po 2h, początek planujemy o godzinie 10:00. W razie przedłużania sie rozgrywki każde doliczone 5min to 1 ujemny pkt dla każdego z graczy. 15 minut spóźnienia oznacza po 0 pkt dla obu graczy. W razie spornych kwestii obowiązuje decyzja sędziego.
Około 14:00-15:00 planujemy przerwę obiadową.

6.Gramy jedynie oryginalnymi modelami Megalith (możliwe konwersje, ale nie proxy) i oryginalnymi kartami do modeli. Modele powinny być pomalowane (decyzja sędziego, za pomalowane modele +1pkt) ale modele niepomalowane zostaną dopuszczone do gry (bez pkt bonusowego)

7. W sprawach spornych decyduje sędzia, od którego decyzji nie ma odwołania. Przewidziane kary to ujemne pkt, aż do dyskwalifikacji włącznie.

8.Tereny i rozgrywka

Przygotowane będzie 8 schematów rozstawienia terenów. Przed rozgrywką, bezpośrednio po wylosowaniu przeciwnika i zapoznaniu się z jego rozpiskami każdy z graczy banuje jeden z terenów. Teren na którym odbędzie się rozgrywka losowany jest rzutem k6 z pozostałych.
W tym momencie będzie można zdecydować się na grę rozpiską A. lub B. (deklaracja jest niejawna dla przeciwnika)
Następnie wykonywany jest priority roll (klasyczne zasady) Zwycięzca wybiera gracza który będzie rozstawiał się jako pierwszy (gracz rozstawiający się jako pierwszy wybiera swoją stronę deployment zone)
Ustawiają tereny na stole, a następnie sprzątają tereny po zakończeniu sami gracze. Tereny, znaczniki scenariuszowe będą dostępne, a w spornych sprawach jak zwykle decyduje sędzia.

9.Wpisowe wynosi 20 pln (płatne osobiście przed turniejem "do słoja" w Paradox Cafe) w tym zawarte jest 10 pln do wydania w barze. Z wpisowego ufundowane będą nagrody (w ramach kredytu do zrealizowania na Godslayera w Paradoxie)

10. Schematy rozpisek uczestników muszą być zgłoszone wcześniej do organizatora (roszę o podesłanie rozpiski na priv) Kompletna rozpiska powinna zawierać 2 armie (A i B) w podanym poniżej schemacie:

A.(zsumowana ilość punktów)/(ilość modeli)

1.(warlord)+(przedmiot+przedmiot+....)+ew(inne, np czary itp)--->(koszt warlorda)+(koszt przedmiotów)=ilość punktów
2.(poj. model/charakter/kreatura/maszyna itp)+ ew(czary,przedmioty itp)--->(koszt modelu)+(ew. koszt przedmiotów/czarów)=ilość punktów
3.(poj. model/charakter/kreatura/maszyna itp)+ ew(czary,przedmioty itp)--->(koszt modelu)+(ew. koszt przedmiotów/czarów)=ilość punktów
4.(poj. model/charakter/kreatura/maszyna itp)+ ew(czary,przedmioty itp)--->(koszt modelu)+(ew. koszt przedmiotów/czarów)=ilość punktów
5.(oddział i jego liczebność/core+ilość modeli dodatk.)--->(koszt core oddziału)+(koszt modeli dołączonych do core)=ilość punktów
6.(oddział i jego liczebność/core+ilość modeli dodatk.)--->(koszt core oddziału)+(koszt modeli dołączonych do core)=ilość punktów

Przykładowa rozpiska w powyższym formacie

A.300pkt/11 modeli

1.Pendragon +(Ivory Cutlasses+Healing Herb Extract+Mammoth Leather Kilt)---> 45 +(4+4+13)=66pkt
2.Bard of Aynnsing ---> 24pkt
3.Ovate Grove Druid +(Golden Sickle) +(Shapeshift+Fury of Mabhdus) ---> 18 +(5)+(3+7)=33pkt
4.Blackwater Banshee ---> 26pkt
5.Cromlech Guards (3+1) ---> 69+(1x21)=90pkt
6.Scabhta Hunters (3+0) ---> 61+(0x19)=61pkt

Ze swojej strony bardzo proszę o zaczynanie rozpiski warlordem, potem single models, a na końcu unity (tak jak w powyższym przykładzie) Taka unifikacja bardzo ułatwia potem orientację i naprawdę wystarcza jeden rzut oka na rozpiskę i wszystko jest jasne.

Każdy z uczestników jest zobowiązany do posiadania dwóch wydrukowanych zestawów rozpisek (dla siebie i przeciwnika), własnych kości i pomocy do gry w zależności od tego czego wymaga rozpiska (znaczniki itd) i oczywiście pełnego zestawu figurek (błagam, pomalowane.....) Za wywiązanie się z powyższych dodatkowe pkt (jw)
Z doświadczenia wiemy że na ogół ktoś z graczy się nie wywiązuje-->cóz, wtedy tradycyjnie już zdecyduje sędzia...

Adres imprezy (potem ew. pomyślimy o jakiejś mapce dojazdowej):

Paradox Cafe
ul. Anielewicza 2 (Muranów)
Warszawa


Ostatnio zmieniony przez Arbassos dnia Nie 13:26, 04 Sty 2015, w całości zmieniany 12 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mnil




Dołączył: 16 Lis 2014
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 1:25, 17 Gru 2014    Temat postu:

Czy byłaby szansa skrócić bitwy do 1.5h? My gramy na 300 pkt, maź 80 min i to zawsze starcza. A chodzi o fakt, że przyjezdni, np ja jak już mamy wstawać o 5 żeby się wrybobić na 10 rano. To przynajmniej w nocy nie musielibyśmy wracać, więc proszę o rozważenie.

- późniejsze rozpoczęcie i/lub krótsze bitwy
- wcześniejsze zakończenie i/lub krótki bitwy

No chyba, że oferujecie nocleg to chętnie pogram i do rana Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Arbassos




Dołączył: 05 Mar 2014
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 8:00, 17 Gru 2014    Temat postu:

Hmmm, zaproponuj jakąś ramówkę czasową która mogłaby pasować Poznaniowi. Akurat tu na pewno możemy być elastyczni. Nie chcemy się spieszyć niepotrzebnie jednak i w trakcie rozgrywki wprowadzać nerwowej atmosfery. W ciągu tych 2 h przewidzianych na rozgrywkę trzeba będzie również rozlosować przeciwników, rozstawić tereny zgodnie z rozpiską itd Czasu starczy na pewno, jeśli wszyscy gracze skończą wcześniej to po prostu wcześniej zaczynamy kolejny etap...

Noclegu niestety nie zapewnimy najprawdopodobniej, ale popytam jeszcze dzisiaj. Ile osób planuje przyjechać Very Happy??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mnil




Dołączył: 16 Lis 2014
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 21:37, 18 Gru 2014    Temat postu:

No jakby był nocleg i turniej od 12 to cud miód orzeszki.
Ja będę miał np dla siebie materac, inni też mogliby np karimaty zabrać i wtedy bawimy się do rana Wink

Na pewno 2 na pewno, 3 się zastanawiają i mają dużą chrapkęVery Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grimnir




Dołączył: 30 Gru 2013
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Warszawa/Ząbki

PostWysłany: Czw 22:52, 18 Gru 2014    Temat postu:

Hej!
Raczej nie ma opcji żeby przekimać w Paradoxie, ale w Wawie jest kilkaset hosteli więc jest w czym wybierać.
Mogę obczaić jakieś miejsce do kimania w okolicy, jeśli są zainteresowani noclegiem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mnil




Dołączył: 16 Lis 2014
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią 1:26, 19 Gru 2014    Temat postu:

No już dojazd to jednak spory koszt, także raczej ciężko o taką opcję.
I mówię tu bardziej o eszcie ekipy niż o mnie, bo mam sporo znajomych w Wawce i gdzieś bym się upchał ewentualnie Wink

Jakie więc realne ramy czasowe turnieju umożliwiacie?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Arbassos




Dołączył: 05 Mar 2014
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 8:02, 19 Gru 2014    Temat postu:

Pozostawimy jednak 2h na poj. rozgrywkę, z możliwością skrócenia jeśli wszystkie walki zakończa się przed czasem- jak wszyscy się wyrobią to będzie szybciej. Zacząć możemy o dowolnej godzinie. Wstępny plan to rozpoczęcie o 10:00, do tego liczymy do 7h turnieju (czyli 3 pojedynki plus godzina przerwy na obiad) czyli kończylibyśmy ok 17, no może trochę wcześniej. Niestety nie damy rady zapewnić noclegu dla 5 osób.

Możemy przesunąć początek turnieju na 9 lub nawet 8, ale wtedy będzie problem z dojazdem na czas jak rozumiem. Możemy przesunąć rozpoczęcie na 11 albo nawet 12:00, ale wtedy będzie chyba problem z powrotem?? Daj znać jak to widzisz, pięć osób z Poznania to sporo i na pewno będziemy próbowali się dostosować ;]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mnil




Dołączył: 16 Lis 2014
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią 10:08, 19 Gru 2014    Temat postu:

Do 5ciu, osób, na tą chwilę 2 pewne w tym ja.
W takim razie może start 11?

Adam, wypowiedz się Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Z(e)US




Dołączył: 16 Lis 2014
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Sob 23:29, 20 Gru 2014    Temat postu:

Zaczniecie, jak my przyjedziemy!

ZUS przemówil, drzyjcie o swoje emerytury!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mnil




Dołączył: 16 Lis 2014
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Poznań

PostWysłany: Nie 22:09, 21 Gru 2014    Temat postu:

jestem za Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grimnir




Dołączył: 30 Gru 2013
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Warszawa/Ząbki

PostWysłany: Pon 1:37, 22 Gru 2014    Temat postu:

Aż tak gościnni to pewnie nie będziemy Razz
Możemy przesunąć rozpoczęcie turnieju na 11, jeśli wtedy łatwiej będzie Wam dojechać (szczególnie jeśli ściągniecie więcej ludzi) Smile
Zapraszajcie więcej graczy z Poznania!
Stolyca czeka Smile
Pozdro


Ostatnio zmieniony przez Grimnir dnia Pon 1:48, 22 Gru 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.godslayer.fora.pl Strona Główna -> Informacje Turniejowe Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 2 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin